زندگی نامه بزرگان
انشالله همگی از محبان مهدی(ارواحنا فداه) گردیم .

           نتیجه تصویری برای استاد شهریار پرهیزگار

 آقای شهریار پرهیزگار یکی از حافظان و قاریان ممتاز کشورمان است که شهرتی جهانی دارد.او کل قرآن کریم را به صورت ترتیل تلاوت کرده است؛دراینجا گزیدهای از شرح حال ایشان را از زبان خودشان می خوانیم:

من در سال 1343 متولد شدم.از ده سالگی در جلسات قرائت قرآن شرکت می کردم.یادگیری قرآن را ابتدا با رو خوانی و سپس با قرائت ادامه دادم،به پیشنهاد پدرم همزمان با شرکت در جلسات قرائت،حفظ قرآن کریم را نیز شروع کردم.حفظ قرآن کریم برای من آنقدر لذت بخش بود که در مدت 3 سال موفق به حفظ کامل قرآن شدم.

تا کنون در مسابقات داخلی و جهانی بسیاری شرکت کرده کرده  ام و معمولا رتبه اول یا دوم را بدست آورده ام؛همچنین یک بار در مسابقات بین المللی کشور عربستان مقام اول جهانی حفظ کل قرآن کریم را در بین تعداد زیادی از حافظان قرآن بدست آوردم.معمولا در مسابقات بین المللی حفظ و قرائت قرآن که هر سال در ایران برگذار میشود عضو هیئت داوری هستم.

یکی از توفیقاتی که خداوند به من عنایت فرمودتلاوت کل قرآن کریم به صورت ترتیل است.این تلاوت،بیش از حد انتظارم مورد استفاده مردم عزیزمان قرار گرفته است.

من در دوران تحصیل،همراه با یادگیری قرآن،درس هایم را نیز می خواندم و اشتغال به قرآن نه تنها موجب عقب افتادن از درسهایم نشد بلکه غالبا از نظر درس رتبه اول را در کلاس بدست می آوردم.پس از پایان تحصیلات متوسطه،در آزمون سراسری دانشگاه ها شرکت کردم و در رشته مهندسی رایانه شهید بهشتی تهران قبول شدم،و در همین رشته فارق التحصیل شدم.

    امیدواریم شما نیز در حفظ و تلاوت آیات قرآن کریم کوشا باشید... .

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان زندگی نامه و سخنان بزرگان و آدرس sokhananbozorgan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





کد آهنگ مذهبی،مهدوی وارزشی

مولا مهدی گل یاس

                    
 
 
عینک آفتابی ریبن http://daramadinternet.rozblog.com androidabad.LXB.ir shopmusic.LXB.ir cache01last1440587756